De säger att taxar är envisa :) Posted on 31 januari 202031 januari 2020 Men egentligen har de bara egna åsikter… Visa det här inlägget på Instagram Ett inlägg delat av Dachshund Everywhere ? (@dachmojis) 25 Jan 2020 kl. 5:09 PST Posted in kul.